KLAUZULA INFORMACYJNA

1. Administrator danych

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka InTeco Business Solutions Sp. z o.o. z siedzibą we Wronkach (64-510 Wronki) przy ul. Mickiewicza 52, wpisane do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000325012, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 778-146-12-47, zwana dalej jako Administrator lub INTECO.

2. Kontakt z Administratorem

Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych.
W sprawach związanych z ochroną Państwa danych osobowych przetwarzanych przez INTECO mogą Państwo kontaktować się kierując korespondencję listownie na wskazany powyżej adres siedziby INTECO lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gdpr@inteco.pl.

3. Kategorie danych osobowych

Administrator przetwarza następujące dane osobowe:

  1. Dane Kontrahentów – dane identyfikacyjne oraz dane kontaktowe, podpis,
  2. Dane Kandydatów do pracy w INTECO – dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane dotyczące wykształcenia i kwalifikacji zawodowych oraz kariery zawodowej.

4. Cel i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:

a) zawierania i realizacji umów, gdy Administrator będzie przetwarzać dane osobowe reprezentantów stron wskazanych w umowie oraz przedstawicieli zaangażowanych w realizację umowy, w tym pracowników lub współpracowników drugiej strony – podstawą prawną przetwarzania jest Artykuł 6. ust. 1, lit. f) RODO,

b) spełnienia przez Administratora obowiązków nałożonych na niego przez obowiązujące przepisy prawne, w szczególności przepisu podatkowe – podstawą prawną ich przetwarzania jest Artykuł ust. 1, lit. c) RODO,

c) prowadzenia rekrutacji pracowniczych, gdy Administrator będzie przetwarzać dane osobowe kandydatów do pracy w INTECO – podstawą prawną przetwarzania jest Artykuł 6. ust. 1, lit. f) RODO,

d) w celu ustalenia lub dochodzenia przez Administratora roszczeń, w szczególności dochodzenia praw w ramach procesu windykacji, lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora – Artykuł 6. ust. 1, lit. f) RODO.

5. Okres przechowywania danych osobowych

5.1. W przypadku danych osobowych Kontrahentów dane będą przechowywane przez okres:

a) obowiązywania umowy, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkiem prawnym wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,

b) niezbędny do dochodzenia roszczeń przez stronę w związku z umową lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec strony, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

5.2. W przypadku danych Kandydatów dane osobowe będą przetwarzane przez następujące okresy:

a) w przypadku wzięcia udziału w procesie rekrutacji na określone stanowisko, dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procesu rekrutacji,

b) w przypadku wyrażenia zgody na wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacji, dane osobowe będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy,

c) w celu dochodzenia przez Administratora roszczeń lub obrony przed roszczeniami, dane osobowe będą przetwarzane do czasu przedawnienia roszczeń.

6. Źródło pochodzenia danych osobowych

Państwa dane osobowe przetwarzane przez Administratora zostały pozyskane podczas kontaktów biznesowych, w tym zawierania i realizacji umów oraz w trakcie procesów rekrutacyjnych.

7. Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami danych osobowych reprezentantów i przedstawicieli stron umowy są pracownicy oraz współpracownicy Administratora, podmioty prowadzące usługi teleinformatyczne, biura rachunkowe, podmioty świadczące usługi doradcze (takie jak np. kancelarie prawne) oraz podmioty świadczące usługi logistyczne, serwisowe, agencyjne oraz spółki z Grupy Amica, a także organy lub instytucje uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.

8. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

9. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji (profilowanie)

Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany – nie będą podlegały profilowaniu.

10. Przysługujące prawa

W związku z przetwarzaniem przez INTECO Państwa danych osobowych, przysługuje Państwu:

a) prawo dostępu do danych osobowych,

b) prawo do sprostowania danych osobowych,

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d) prawo do usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),

e) prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy INTECO będzie przetwarzało Państwa dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,

f) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (uodo.gov.pl), gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza postanowienia RODO.


POLITYKA COOKIES

Polityka Cookies określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora Serwisu.

1. Kto jest Administratorem danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest firma InTeco Business Solutions Sp. z o.o. z siedzibą we Wronkach (64-510 Poznań) przy ul. Mickiewicza 52, wpisane do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000325012, posiadające numer identyfikacji podatkowej NIP: 778-146-12-47.

2. Czym są pliki cookies?

Pliki cookies to dane informatyczne (niewielkie pliki tekstowe) zapisywane i przechowywane przez przeglądarkę internetową na Twoim urządzeniu.

Pliki cookies mogą spełniać wiele różnych funkcji, takich jak możliwość zapamiętywania Twoich preferencji, poprawę jakości korzystania ze strony internetowej oraz pomoc w oferowaniu najlepszych produktów.

3. Rodzaje wykorzystywanych plików cookies

Administrator wykorzystuje dwa rodzaje plików cookies:

a) sesyjne pliki cookies – to pliki tymczasowe, które przechowywane są w urządzeniu do czasu zamknięcia strony internetowej,

b) stałe pliki cookies – to pliki, które pozostają na urządzeniu po zamknięciu przeglądarki internetowej przez określony okres lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.

Stosowane pliki cookies są bezpieczne dla urządzenia użytkownika. Za pośrednictwem tych plików nie jest możliwe przedostanie się do urządzeń użytkowników wirusów, innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego.

4. Cel wykorzystania plików cookies

4.1. Pliki Cookies własne

Pliki cookies własne (umieszczane przez Administratora) są wykorzystywane w celu:

a) zapewnienia prawidłowego wyświetlania strony internetowej,

b) uwierzytelnienia i utrzymania sesji użytkownika witryny internetowej,

c) optymalizacji i poprawy niezawodności serwisu internetowego,

d) zapamiętanie wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika w zakresie wybranego języka, rozmiaru czcionki, języka,

e) akceptacji ustawień dot. GDPR,

f) zapewnienie bezpieczeństwa witryny internetowej np. wykrywania nadużyć w zakresie procesu uwierzytelniania w ramach serwisu.

4.2. Pliki Cookies zewnętrzne

Pliki Cookies zewnętrzne mogą być umieszczane przez partnerów Administratora:

a) w celu zbierania ogólnych, anonimowych danych statystycznych za pośrednictwem dostępnych narzędzi analitycznych (np. pliki wykorzystywane przez Google Analitics – polityka prywatności https://policies.google.com/),

b) w celach reklamowych i służą dopasowaniu treści reklam do zainteresowań określonych w oparciu o najczęściej wyszukiwane treści, jak również kontroli ilości wyświetlanych reklam, w celu prezentowania informacji multimedialnych publikowanych w serwisach zewnętrznych (np. serwis youtube.com – polityka prywatności https://policies.google.com/).

5. Usuwanie plików cookies

Domyślnie ustawienia oprogramowania służące do przeglądania stron internetowych dopuszczają umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Jako użytkownik możesz ograniczyć lub wyłączyć dostęp plików Cookies do swojego urządzenia korzystając z ustawień przeglądarki internetowej.

Ograniczenie używania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

Zmiany domyślnych ustawień możesz dokonać samodzielnie za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika.

Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej):

a) dla Chrome (Google):
http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647

b) dla Edge (Microsoft):
https://support.microsoft.com/pl-pl/windows/program-microsoft-edge-i-przegl%C4%85danie-danych-a-prywatno%C5%9B%C4%87-bb8174ba-9d73-dcf2-9b4a-c582b4e640dd

c) dla FireFox:
https://www.mozilla.org/pl/privacy/firefox/

d) dla Opera:
https://help.opera.com/pl/latest/web-preferences/#cookies

e) dla Explorer (Microsoft):
https://support.microsoft.com/pl/windows/change-security-and-privacy-settings-for-internet-explorer-11-9528b011-664c-b771-d757-43a2b78b2afe

f) dla Safari (Apple):
https://support.apple.com/pl-pl/guide/safari/ibrw1074/mac.

Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza akceptację dla umieszczenia plików cookies na urządzeniu.

6. Profilowanie i śledzenie

Administrator nie profiluje danych użytkowników serwisu na jego stronie internetowej (inteco.pl) i nie wykorzystuje tych informacji do tworzenia tzw. reklamy spersonalizowanej.